Граючись, малята навчаються
Гра, як провідний вид діяльності у дошкільному віці, визначає особистісне становлення, всередині якого виникають новоутворення та передумови для зародження наступних видів діяльності.
У роботі з вихованцями педагоги закладів дошкільної освіти широко використовують гру як засіб формування особистості, формування у дошкільнят стійкого інтересу до пізнання довкілля та реалізації себе в ньому.
От і 30 січня 2020 року у Руськокомарівському закладі дошкільної освіти (дитячому садку) «Сонечко» для колективного перегляду вихователькою Наталією Сивохоп у формі гри проведено інтегроване заняття з пріоритетними програмовими завданнями з освітньої лінії ,.Особистість дитини”: ,,здоров’я та хвороби”, ,,безпека життєдіяльності”.
Виконуючи різні завдання в ігровій формі, діти закріпили знання про можливі причини захворювань, зокрема про отримання травм при недотриманні правил безпечної поведінки, а також набули знань та практичних навичок з надання першої допомоги.
Заняття-гра було цікавим та повчальним.