Відділ освіти Ужгородської райдержадміністрації

,,Особливі діти – які вони? Інклюзивна освіта: різні можливості – рівні права”.

Відповідно до плану роботи Ужгородського райметодкабінету Ужгородської райдержадміністрації 05-06 лютого 2020 року на базі Великодобронського та Концівського ДНЗ відбувся семінар-практикум для вихователів закладів дошкільної освіти на тему: ,,Особливі діти – які вони? Інклюзивна освіта: різні можливості – рівні права”.

До роботи семінару-практикуму долучилося 49 педагогічних працівників закладів дошкільної освіти. З вітальним словом до учасників виступила методист Ужгородського райметодкабінету Наталія Немеш, яка наголосила, що у процесі реформування освіти однією з найактуальніших та найобговорюваніших є проблема інтеграції дітей з особливими освітніми потребами у єдиній освітній системі та створення умов для повноцінного розвитку, навчання і виховання  таких вихованців.

Директор  ,,Інклюзивно-ресурсного центру Ужгородської районної ради  Марина Розман  детально зупинилася на питанні організації освітнього процесу для дітей з особливими освітніми потребами. В своєму виступі Марина Михайлівна використала цікаву презентацію, в якій яскраво продемонструвала прийоми допомоги дитині в адаптації до умов навколишнього середовища.

Насиченими були і виступи  працівників інклюзивно-ресурсного центру Магдалини Герзанич та Віталії  Паканич, які в рамках семінару-практикуму доповнили  його цікавими завданнями.  В ході  рольових ігор учасники заходу змогли занурити себе у внутрішній світ дитини з особливими освітніми проблемами, відчути те, як почувається і відчуває світ дитина, коли виконує нібито звичні і прості для всіх завдання.

Цікавим та корисним було для присутніх і заняття з елементами тренінгу ,,Робота з дітьми та батьками дітей з особливими освітніми потребами, проведене Євою Раті, практичним психологом  Великодобронського ДНЗ,

Наталія Лукач  та Олеся Патраманська, практичні психологи  закладів загальної середньої освіти району, також провели практичні вправи  та надали цінні рекомендації, поради щодо формування моделі спілкування, роботи з вихованцями з особливими потребами та їх батьками.

 На завершення учасники семінару-практикуму обмінялися враженнями, обговорили виконання практичних завдань та які емоції, відчуття і переживання вони пережили під час їх виконання.

Вдало спланований захід у формі тренінгу забезпечив активну участь всіх присутніх педагогів як під час  виконання завдань, так і в процесі обговорення та  поповнив скарбничку знаннями, подарував учасникам яскраві емоції.



« повернутися до списку новин