Відділ освіти Ужгородської райдержадміністрації

матеріали методобєднання з музичного мистецтва

Темою мого методоб’єднання є: «Національно-патріотичне виховання учнів на уроках музичного мистецтва», адже національно-патріотичне виховання є складовою загального виховного процесу підростаючого покоління, що зумовлює актуальність обраної теми.

    Система використання народно-обрядового фольклору в навчально-виховному процесі розглядалася давно, вона привертала увагу відомих педагогів минулого та залишається актуальною на сучасному етапі. Тому саме через українську народну пісню, українські народні танці та інструменти я вирішила висвітлити дану тему. Також у ході роботи учасники будуть створювати тематичний лепбук.

   Отож, учасники методоб’єднання діляться на дві команди. Перше завдання для команд буде «Відгадай українську народну пісню за п’ять слів». На дошку клею п’ять слів із укр.нар. пісні. Учасникам потрібно відгадати композицію так, щоб слів було відкрито якомога менше. Слова відкривати можна у будь якій послідовності.  Також роздаються ілюстрації до даних пісень. Після відгаданої композиції ілюстрацію клеїмо на лепбук. (див. додаток 1)

І – команда

1. Разом по барвінок я прийшов

2. Чом си полюбила чорнявого Іванка

3. Та лягайте спочивать, а я

4. А ти мене все не

5. А цвіт опадає хто в

ІІ – команда

1. Очка як терен чорні очка

2. Два дубки та й злилися

3. Весь пресілок сама я сама

4. Світанковім краю та й навчила

5. Не мав чи стежки не

Завдання 2. «Який я музичний інструмент».

   Вибираються по троє учасників з кожної команди. Їм одягається на голову пов’язка із зображенням укр.нар. інструмента. Задаючи своїй команді різні запитання, учасники по черзі  повинні  відгадати хто який  музичний інструмент. У ході виконання даного завдання продовжуємо створювати лепбук, на якому відгаданий інструмент клеїмо під відповідну їх групу (див. додаток 2).

І – команда

1. Сопілка

2. Коза

3. Скрипка

ІІ – команда

1. Бандура

2. Трембіта

3. Литаври

   Оскільки зараз дуже актуальним є використання гаджетів на уроках, я знайшла цікаве завдання у онлайн режимі. У програмі Learning Apps виконуємо дане завдання:  https://learningapps.org/2048965?fbclid=IwAR0M6P40aDcvaZe-QDQY3Aok4JwkNmlRDi-oGSKbRenEdwdPHDagK4rjYAs

Презентацiя_досвiду_роботи

додаток 1      додаток 2     додаток 3    



« повернутися до списку новин