Відділ освіти, молоді та спорту Ужгородської райдержадміністрації

Тиждень предметів природничо-математичного циклу

З 08 по 15 квітня 2019 року в Сторожницькій ЗОШ І-ІІІ ступенів було організовано та проведено Тиждень предметів природничо-математичного циклу.

Відповідно до плану проведення Тижня:

09.04.2019 р. вчителем Казик Т.Ф. було проведено відкритий урок з біології у 8 класі на тему «Слухова сенсорна система. Гігієна слуху», в ході якого учні сформували знання про особливості будови і функції слухової сенсорної системи, розвивали вміння встановлювати взаємозв’язки між будовою та функціями окремих складових слухової сенсорної системи. Вчителем було поставлено проблемне питання, використано метод «Асоціативний кущ» та роботу учнів в групах.

10.04.2019 р. вчителем Ганич О.В. (в рамках семінару-практикуму вчителів географії Ужгородського району) проведено майстер-клас «Використання хмарних технологій на уроках географії. Сервіс Classtime”. Під час фрагмента уроку географії в 7 класі на тему «Рельєф та тектонічна будова Євразії» учні відповідали на запитання, використовували атласи, підручники, Інтернет-джерела. Враховуючи що учні вже мають навички із використання фізичної та тектонічної карт, вміють їх спів ставляти, для вивчення нового материка вчитель застосувала платформу Classtime. Більшість присутніх вчителів теж долучилися до командної роботи.

11.04.2019 р. вчителем Великдановою І.П. проведено відкритий урок з алгебри у 7 класі на тему «Способи задання функції», під час якого використано групові та індивідуальні види роботи, математичну гру з елементами тренінгу.

Під час брейнг-рингу «У світі математики» в 9 класі вчитель Маркович І.А. організував математичний турнір між командами «Алгебраїстів» та «Геометристів».

З метою розширення світогляду учнів, поглиблення їх знань в галузі авіації і космонавтики, розвитку логічного мислення, інтересу до космосу і космічної техніки 12.04.2019 р. вчителями Цмур Н.І. та Комоній Л.І. для учнів 8-10 класів організовано усний журнал до Дня космонавтики, в якому учениця 9 класу Юрчук Д. за допомогою презентації підготувала цікаву інформацію про небесні тіла, зокрема Сонце. Після чого учні із задоволенням долучилися до участі в «Полі чудес», в якому розгадували слова до теми «Космонавтика». В результаті серед учнів 8-10 класів було визначено кращого знавця піонерів космонавтики та учасники були нагороджені солодкими призами.

З метою підвищення інтересу учнів до вивчення інформатики та інформаційних технологій, активізації пізнавальної активності учнів, уміння діяти самостійно, висувати гіпотези при вирішенні поставлених запитань 15.04.2019 р. вчителем Дендеші І.І. проведено інтелектуальну гру з інформатики для учнів 10-11 класів «Найрозумніший», під час якої дві команди учнів змагалися у відгадуванні ключових слів у категоріях «Пристрої введення інформації», „Апаратне забезпечення ПК”, ,,Програмне забезпечення ПК”, „Носії інформації” та інш.